let's not think about it.
Wednesday, February 3, 2016 @ 2:43 AM





hi and assalamualaikum, yall! omg, its been so long. dah lama sangat tak blogging. well, newsflash, imma girl, soon to end my teenage life, so i gotta live my life. right meh -..- as u may already know, aku dah ambil percubaan spm, and months after that aku ambil an actual spm examinations. fyi, aku memang akan taip dalam bahasa rojak. i mampulah you all (; what does it means when i said ive finished my spm examinations? I FUCKING FINISHED HIGH SCHOOL MEH!!!!!111!!1

yeah, school was fun except the teachers. we all have that one teacher that us hated, right? well i have one. she was my favorite subject teacher and such a freaking turn off im telling ya. im not gonna say why i hated her because i have my own reasons that needed to be known by me only. lmao really? yeah, really.

aku nak cita lah jugak suasana/moment best aku masa dekat skolah tapi nak taip tu tak larat. haha lol yeah. jadi aku nak update sikit lah apa yang aku buat sementara aku tunggu keputusan spm ni. nak tahu aku buat apa? pkul 11:30am aku bangun siap semua pergi kedai makan. kedai makan parents aku. aku bakar ikan. ( sad yet rad. #truestory ) and sometimes aku kutip pinggan, ke ambil orders. tbh, penat HAHAHA baru rsa mcm mna penatnya nak cari duit tu.

but thank god, since hujung tahun lepas aku dah start kumpul duit and now i have 800 ringgit something with me. aku ingat nak ah simpan duit acah nk g melancong apa smua, mak aku TAK PAYAH. lol so yeah, duit tu masih ada lagi dan akan ku spend kan untuk kasut and stuffs untuk muka aku. hahahah k bye
© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03