let's not think about it.
Tuesday, August 25, 2015 @ 5:12 AM
hi yall! ok so dah 3 hari percubaan spm had started untuk semua budak kedah & yes, it's tiring af for me. as a student, also a daughter with full of chores to do, it is hard for me to study ini itu and so on. probably salah aku jugak sebab suka tido petang. ha tak kantoi tak 

to begin, kedudukan aku ada di baris yang ke dua and guess what? I was stucked between walls (tf) and a freaking annoying yet smart ass guy on earth. did i swore a lot? belakang aku adalah lukman ishak; a fucking mute type in the class and an un-mute ass dalam dewan periksa. depan aku ialah ku wani; one of my laughing partners. nak tahu sebab apa seat aku depan? sebab nama aku maisarah ah duh. kan susunan ikut abjad huruf deng deng deng. tak depan as in depan skli duh what u kno what i wanted to say right

itu taklah annoying sangat, yang annoyingnya ialah mat izzat & omar (a weirdo that sits next to ku wani). diaorang meniru. yes, cheating. like bish what ini bukan periksa yang bapak pengetua buat tpi majlis pengetua sekolah malaysia daerah kedah yang buat oh-key. so fuck yes I'm pissed off. aku taktahulah apa yang pengawas (teachers obv) buat. but then again, everybody makes mistake.

tapi itulah, tak adil untuk calon yg lain (including me) tak dapat buat apa yang diaorang buat. but what so good about cheating eh? good grades that comes from another person's hard work?

arab was on the first day// 23rd August// and :( susah. aku pon tak tahu aku mohong padia dekat tempat jawapan tu tapi harap-haraplah lulus. dah nak setahun sekolah, arab tak pernah nak lulus lagi. aku tak mintak A, lulus je. tahun2 sebelum ni aku lulus ok. nanti cakap seumur hidup lak aku tak pernah lulus arab. hahahaha lawak ka ha

© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03